21. studenoga 2016.

OBAVIJEST: Nova adresa


Već neko vrijeme slušam (prazne) prijetnje svojih ljudi kako neće čitati moje tekstove dok ne moderniziram izgled bloga.

I ne bi mene to ništa pretjerano diralo, da mi frendica nije neki dan rekla:
''Slušaj, ja ako želim pročitati neki tvoj stari post, prvo 15 minuta pokušavam doći do dna stranice kako bih samo kliknula na ono 'stariji postovi'. I sad zamisli da želim pročitati post od prije godinu dana. Pa treba mi sat vremena da uopće krenem čitati!''


Da, bila je iznervirana. Prilično iznervirana. Meni ništa jasno. Pa sam odlučila ići njenim koracima po svom blogu. Njoj je trebalo sat vremena. Meni dva. Kompjuteru je ozbiljno prijetilo bacanje kroz prozor.

I zato sam krenula u radove, rekonstrukciju, modernizaciju. Priznajem, u samom startu sam se susrela s jednom sitnom poteškoćom (sličnom kao Homerov ''any key'') koja je kao takva jednostavno bila nepremostiva. Ali dobro, Homer je krenuo dalje. Nije riješio poteškoću, jednostavno ju je preskočio. 

Blog se preselio na drugu adresu. Sve je isto, i dalje putujem, koncertujem, jedem i pijem. Ali bilježim novu adresu. Škicnite, klikajte, čitaje. 

A uskoro ide i novi post. Na novoj stranici. Lijepo, modernoj.
Prijatelji koji su pljuvali po staroj će biti sretni i zadovoljni. Kao i ja. A nadam se i vi.

Pratite i dalje Kulturnjaču na:




Nema komentara:

Objavi komentar